מידע עסקי

אם יש לכם עסק או חברה משלכם, וודאי למדתם עם השנים להפנים את העובדה שככול שיש לכם יותר מידע על המתחרים, כך יש לכם גם יותר כוח. הכוח נובע מתוך הידע הנרחב אותו הם אוספים בכול הקשור להתרחשויות ושינויים בשוק בתחום הרלוונטי לכם. עליכם להכיר מקרוב את סביבתכם העסקית בה אתם פועלים ולהכיר את הנתונים על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות ולהוביל עצמכם בקרב המתחרים. מידע עסקי הוא שרות הניתן על ידי משרדי חקירות פרטיות. משרדי חקירות פרטיות, מספקים עוד שירותים כגון מודיעין עסקי, מודיעין תחרותי, חקירות כלכליות, חקירות פרטיות וגם מידע עסקי. העבודה מתבצעת על ידי חוקר פרטי מקצועי ומיומן בתחומו.

לשם מה נדרש מידע עסקי?

מידע עסקי הנאסף באמצעות בלש פרטי המועסק במשרד חקירות יכול לספק לכם נתונים חשובים וקרדינאלים על המתחרים שלכם , על אסטרטגיות המכירה שלהם, על המבצעים אותם הם מעניקים ללקוחות, רמת המחירים של המוצרים שלהם, מי הם הספקים שלהם ואנשי הקשר שלהם. בהתאם לנתונים אלו תוכלו לשפר את אסטרטגית המכירות אל מול המתחרים ולפעול עם ראייה לטווח ארוך. הנתונים אותם תקבלו באמצעות מידע עסקי ייסעו לכם רבות על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות והאפקטיביות ביותר מבחינתכם . ממש כפי שהמודיעין חשוב לקיומו של כל ארגון צבאי על מנת לדעת את האויב, כך אתם זקוקים למודיעין על מנת לדעת את המתחרה. חוקר פרטי טוב הוא אדם אשר מאומן להשיג לכם את הנתונים בדרך דיסקרטית ותוך כדי נקיטת דרכים יצירתיות על מנת להשיג את המידע המבוקש. כול הפעולות נעשות כמובן על פי חוק.

מידע עסקי – כיצד העניין מתבצע?

חוקר פרטי בעל וותק וניסיון ידע לזהות את המקורות מהם הוא מקבל מידע ובאם הם מהימנים. ישנם מקורות קבועים וישנם מקורות זמניים ויש לזהות מהי איכות ואמינות המידע שלהם ויכולת להצליבו עם אינפורמציות אחרות. כמו כן, יש לזהות מהו המניע של מוסר המידע, כיצד הוא קיבל אותו, האם הוא קשור באיזשהו אופן לחברה עליה אתם מקבלים מידע, מהו האינטרס המנחה אותו, לדעת לזהות האם הוא מוסר לכם מידע שקרי במתכוון על מנת להוליכם שולל, לדעת לפרש ולהבין את המידע ולנתח אותו מבחינה כלכלית, פיננסית וטכנולוגית, לדעת לאתר מידע נוסף וכולל באשר לאינפורמציה שניתנה לכם על מנת לקבל תמונה כוללת ומקיפה.

בסופו של דבר, מידע עסקי מסייע לכם להשלים את החלקים החסרים בפאזל העסקי שלכם.
על מנת לקבל מידע עסקי איכותי, אמין ויעיל, יש להיעזר במומחים בתחום, להם יש את הכלים המתאימים לאסוף מידע ולדעת עד כמה הוא רלוונטי ויכול לסייע לכם בהעצמת החברה אל מול שוק המתחרים.